zamknij
Nasz serwis korzysta z plików cookies, by ułatwić użytkownikom korzystanie z naszych stron. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Polityka Prywatności.
Nasz serwis korzysta z plików cookies.
Polityka Prywatności.

KARIERA

Zespół REDNET Dom Sp. tworzą pełni entuzjazmu ludzie, których kreatywne podejście przekłada się na pozycję rynkową. Doskonale wiemy, że sukces rynkowy przede wszystkim zależy od pracowników, dlatego każdego traktujemy indywidualnie i tworzymy sprzyjające warunki, po to by nowy członek zespołu osiągał jak najlepsze wyniki oraz miał satysfakcję z wykonywanej pracy.

Oferujemy:

  • szkolenia, możliwość ciągłego rozwoju zawodowego
  • przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów
  • pakiet socjalny
  • stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub własną działalność gospodarczą

Jeśli chcesz dołączyć do REDNET Dom, zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy oraz przesłania swojego aktualnego CV (z klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji).

Aktualnie prowadzimy rekrutację na poniższe stanowiska

Warszawa
Aplikuj

zakres obowiązków

  • Budowanie doskonałych relacji z Klientem,

  • Kompleksowa obsługa Klienta telefoniczna oraz za pomocą narzędzi elektronicznych,

  • Prezentowanie Klientom oraz potencjalnym Klientom usług spółki,

  • Przygotowanie ofert i wycen dla Klientów zainteresowanych usługami spółki,

  • Kompletowanie dokumentacji od Klientów do rozpoczęcia prac projektowych,

  • Sporządzanie raportów i statystyk,

  • Współpraca z działami projektowymi, realizacji oraz logistyki,

  • Nadzór nad terminarzem spotkań z Klientami,

  • Praca w dedykowanym systemie CRM, wprowadzanie Klientów, potencjalnych Klientów, aktualizacja statusów itd.


Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub studenci IV,V roku,

  • Mile widziane wykształcenie kierunkowe w wykańczaniu wnętrz,

  • Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta minimum 1 rok,

  • Bardzo dobre umiejętności komunikacji interpersonalnej oraz wysoka kultura osobista,

  • Umiejętność organizacji pracy pod presją czasu,

  • Umiejętność pracy w zespole,

  • Znajomość w praktyce pakietu MS Office,

  • Dokładność, rzetelność i zaangażowanie w realizację zadań,

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Aplikuj

Stanowisko: Project manager wykończenia wnętrz

 

Wymagania:

- wykształcenie wyższe – preferowane budownictwo, architektura,

- kilkuletnie doświadczenie związane z zarządzaniem projektami

- doświadczenie w obszarze realizacji pakietów mieszkań, hoteli lub projektów PRS, dodatkowe doświadczenie w realizacji przestrzeni komercyjnych i biurowych również mile widziane

- doświadczenie we współpracy z zespołem projektowym

- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz rozwiązywania problemów

- umiejętność pracy zespołowej

- umiejętność podejmowania decyzji w sytuacjach trudnych

- dobra znajomość Autocad oraz Excel

- umiejętność sporządzania ora weryfikacji wycen

- dobra znajomość rynku fit-out/aranżacji wnętrz, w tym wykonawców oraz dostawców usług i materiałów będzie dodatkowym atutem

 

Zakres obowiązków:

- przygotowywanie wycen potencjalnych projektów, analiza i weryfikacja założonych kosztów, proponowanie optymalizacji kosztowych,

- planowanie, organizacja i kontrola realizacji projektu z zakresu PRS / fit-out

- aktywne wsparcie w poszukiwaniu nowych projektów

- współprowadzenie i koordynowanie zespołu nadzorującego roboty budowlane oraz aranżacji wnętrz

- weryfikacja i kontrola realizowanych mini-projektów w zakresie planowania rozpoczęcia oraz zakończenia, zaawansowania prac, rozwiązywania sytuacji problemowych, podejmowania decyzji w zagadnieniach merytorycznych

- bieżąca współpraca i wsparcie merytoryczne z działami projektowymi, sprzedaży oraz wycen

- reprezentowanie firmy przed inwestorem i współpartnerami biznesowymi,

- poszukiwanie nowych wykonawców oraz dostawców materiałów i usług,

- kontraktacja i negocjowanie współpracy z wykonawcami i dostawcami materiałów i usług,

- współprzygotowanie i weryfikacja umów z inwestorami, wykonawcami i dostawcami,

- wsparcie i tworzenie algorytmów pakietowych wykończenia wnętrz oraz związanych z tym zakresów prac oraz założeń brzegowych

- aktywne wsparcie działu reklamacji w rozwiązywaniu sporów i konfliktów

 

Poznań
Aplikuj

Firma redNet Dom wchodzi w skład redNet Property Group która zadebiutowała w kwietniu 2001 roku. Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wykończenia i doposażenia wnętrz. Zakres naszych usług obejmuje obszar całej Polski.

Obecnie firma poszukuje kandydata na stanowisko :

Koordynatora Robót

miejsce: Poznań

Zakres obowiązków:

  • koordynacja dostaw i pracy wykonawców ,
  • kontakt z dostawcami i wykonawcami ,
  • kontraktowanie materiałów i usług ,
  • wykonywanie wycen ,
  • umiejętność weryfikacji ofert i podejmowania decyzji,
  • znajomość lokalnego rynku branży robót wykończeniowych
  • znajomość materiałów wykończeniowych i technologii ich wykonywania

 

Wymagania:

  • ukończone studia budownictwa lub student ostatniego roku ,
  • doświadczenie w zakresie robót wykończeniowych w budownictwie ,
  • prawo jazdy kat.B
  • Znajomość programów Windows , AutoCad
  • język angielski w stopniu komunikatywnym
  • Uprawnienia budowlane – dodatkowy atut

 

 Oferujemy:

  • stałą pracę w młodym i ambitnym zespole,
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
  • szkolenia,
  • możliwość rozwoju.

 

Kontakt, Polityka Prywatności, 2024 © rednetdom.pl. All Rights Reserved.